Bedrijfsverhuizing

Een bedrijfsverhuizing is een heel specifiek type verhuizing. Hier komt een andere aanpak bij kijken dan bijvoorbeeld een ‘gewone’ verhuizing van woning naar woning. In de basis gaat het bijvoorbeeld vaak al direct om een vrij grote operatie. Bij een bedrijfsverhuizing moet een groot aantal voorwerpen van de ene naar de andere locatie overgebracht worden.

Om dit proces in goede banen te leiden, gaan we bij elke bedrijfsverhuizing graag uit van bepaalde vaste punten. Door deze vaste punten te hanteren, zijn we ervan overtuigd dat we ook jouw bedrijfsverhuizing naar tevredenheid realiseren.

De kernwaarden van een bedrijfsverhuizing

  • Een duidelijke planning:
    Een duidelijke planning is zeer belangrijk bij een goede bedrijfsverhuizing. Bij een operatie van een dergelijk formaat is het makkelijk om het overzicht te verliezen. Zeker wanneer er geen duidelijke planning aan te pas komt. Dit willen we natuurlijk ten allen tijden voorkomen. Zo is het zeer waardevol om vooraf alvast te kijken naar wat er precies moet gebeuren, wanneer het daarvoor het beste moment is en welke spullen er precies bij benodigd zijn. Het is onze ervaring dat dit een hoop problemen voorkomt.
  • Transparantie in communicatie:
    Verder ligt een transparante communicatie altijd aan de basis van een vlot lopende bedrijfsverhuizing. Door goed met elkaar te overleggen wat er precies verwacht wordt, neemt opnieuw de kans op misverstanden af. We streven daarom bij iedere opdracht weer een transparante communicatie na. Van de eerdergenoemde duidelijke planning tot een duidelijke afspraak over de bijbehorende kosten. En alles wat daar tussenin zit. Zo komt er niemand voor vervelende verrassingen te staan.
  • Inventarisatie verhuisomvang:
    Een belangrijk onderdeel van een goede voorbereiding op de bedrijfsverhuizing is de inventarisatie van de verhuisomvang. We zijn graag goed op de hoogte van alles wat er bij de verhuizing moet gebeuren. Het kan per bedrijf namelijk nogal flink verschillen hoeveel apparatuur, meubels en administratie er van de ene naar de andere locatie moet worden overgebracht. Als onderdeel van de voorbereiding vinden wij het daarom erg fijn om precies te weten hoe de bedrijfsverhuizing er in de praktijk op de dag zelf uit gaat zien.
  • Toepassen expertise:
    Daarnaast nemen we bij elke bedrijfsverhuizing uiteraard weer onze expertise mee. Daarmee doelen we op de ervaring die we door de jaren heen hebben opgedaan. Hoe meer verhuizingen je namelijk meemaakt, hoe meer dingen je leert. Dit kan zitten in de kleinere details, maar ook zeker in de grotere maatregelen die we nemen. Het voor onszelf op papier zetten van een duidelijke planning is daar een mooi voorbeeld van.

Een bedrijfsverhuizing zonder zorgen

Zoals gezegd is een bedrijfsverhuizing een aardige operatie. Zeker wanneer het een relatief groot bedrijf betreft, waarbij meerdere afdelingen naar een nieuwe locatie verhuizen. Dit gaat voor veel mensen nogal vaak gepaard met zorgen. Gaat het allemaal wel lukken? En komen alle bedrijfsspullen schadevrij op de nieuwe locatie aan?

Wij voelen dat het onze taak is om deze zorgen zoveel mogelijk weg te nemen. Door altijd van de bovenstaande punten uit te gaan, zijn we van mening dat dit ook grotendeels lukt. Je kunt er daarmee met een gerust hart van uitgaan dat we de bedrijfsverhuizing in goede banen leiden.

Wat zijn de kosten voor een bedrijfsverhuizing?

Een laatste en zeker niet onbelangrijk punt is de kosten die bij een bedrijfsverhuizing komen kijken. Het is lastig om met een vooraf bepaald bedrag te komen, omdat we eerst meer informatie nodig hebben over bijvoorbeeld de omvang van het bedrijf.

Daarom vragen we je ook vriendelijk om deze informatie aan te leveren en contact met ons op te nemen. We stellen dan alles in werking om je zo snel mogelijk een persoonlijke offerte te presenteren. Dit kan telefonisch of via ons online offerte formulier.

Afspraak bij u op locatie?

Wij komen graag bij u langs voor een offerte op maat.